„Ügyfélszolgálat magas fokon” tréning vevőszolgálaton dolgozóknak
TÁJÉKOZTATÓ
„Ügyfélszolgálat magas fokon” tréning vevőszolgálaton dolgozóknak
A képzés célja - A képzésben résztvevő legyen képes:
- színvonalas, minőségi ügyfélszolgálat kialakításához szükséges feltételek biztosítására.
- Olyan szakmai, módszertani ismeretek átadása, amelyek révén képes megtervezni, kialakítani és működtetni egy minőségi ügyfélszolgálatot.
- Olyan hatékony kommunikációs technikák elsajátítása, amelyek révén kialakítható és fenntartható az ügyfélbarát kommunikáció.
A képzés főbb tartalmi elemei
- a minőségi ügyfélszolgálat kialakítása
- az ügyfélszolgálat módszertana
- professzionális kommunikáció az ügyfél szolgálatban
Tervezett képzési idő
- összesen 18 óra (elmélet 6 óra, gyakorlat 12 óra)
A képzés formája
- csoportos képzés
Csoportlétszám
- maximum 15 fő/csoport
A programba való bekapcsolódás feltételei
- jelentkezési lap kitöltése
- képzési szerződés aláírása
- a képzés díjának befizetése
Értékelő rendszer
Jelen képzéshez nem tartozik számonkérés. Az elsajátított ismereteket az oktató/tréner a résztvevőknek feltett szóbeli kérdésekkel, valamint gyakorlati feladatokon keresztül vizsgálja a tréning ideje alatt.
A képzés zárása - A képzés elvégzéséről szóló igazolás kiadásának feltételei:
- a képzés díja befizetésre került a képzési szerződésben megjelölt összegben és időpontban.
A képzés díja:
- 98.442-, Ft/fő + 27%-os ÁFA (bruttó 125.021-, Ft/fő)
A megvalósulás helyszíne
- Váci Mihály Kulturális Központ
Bővebb tájékoztatás, jelentkezés
Váci Mihály Kulturális Központ, 4400 Nyíregyháza, Szabadság tér 9.
Telefon: 411-822