Banner 2

„Ügyfélszolgálat magas fokon” tréning vevőszolgálaton dolgozóknak

„Ügyfélszolgálat magas fokon” tréning vevőszolgálaton dolgozóknak

 

TÁJÉKOZTATÓ

„Ügyfélszolgálat magas fokon” tréning vevőszolgálaton dolgozóknak

A képzés célja - A képzésben résztvevő legyen képes:

  • színvonalas, minőségi ügyfélszolgálat kialakításához szükséges feltételek biztosítására.
  • Olyan szakmai, módszertani ismeretek átadása, amelyek révén képes megtervezni, kialakítani és működtetni egy minőségi ügyfélszolgálatot.
  • Olyan hatékony kommunikációs technikák elsajátítása, amelyek révén kialakítható és fenntartható az ügyfélbarát kommunikáció.

A képzés főbb tartalmi elemei

  • a minőségi ügyfélszolgálat kialakítása
  • az ügyfélszolgálat módszertana
  • professzionális kommunikáció az ügyfél szolgálatban

Tervezett képzési idő

  • összesen 18 óra (elmélet 6 óra, gyakorlat 12 óra)

A képzés formája

  • csoportos képzés

Csoportlétszám

  • maximum 15 fő/csoport

A programba való bekapcsolódás feltételei

  • jelentkezési lap kitöltése
  • képzési szerződés aláírása
  • a képzés díjának befizetése

Értékelő rendszer

Jelen képzéshez nem tartozik számonkérés. Az elsajátított ismereteket az oktató/tréner a résztvevőknek feltett szóbeli kérdésekkel, valamint gyakorlati feladatokon keresztül vizsgálja a tréning ideje alatt.

A képzés zárása - A képzés elvégzéséről szóló igazolás kiadásának feltételei:

  • a képzés díja befizetésre került a képzési szerződésben megjelölt összegben és időpontban.

A képzés díja:

  • 98.442-, Ft/fő + 27%-os ÁFA (bruttó 125.021-, Ft/fő) 

A megvalósulás helyszíne

  • Váci Mihály Kulturális Központ


Bővebb tájékoztatás, jelentkezés
Váci Mihály Kulturális Központ, 4400 Nyíregyháza, Szabadság tér 9.

Telefon: 411-822

 

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás